اس ام اس تنهایی و دل شکسته و غمگین جدید اذر92

فکر می کردم تنهایی یعنی
من
سکوت
پنجره های خاک گرفته
اتاق خالی از تو
نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !

.

.

.

باید برای زمســـتان کتی گـرم بخرم با جیب هایی برای دسـتانم
تن های تنها زود یخ میزنند
.

.

.

اینجا جایی است که وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل گرفته ای به جای همدردی برایت سکه می اندازند
چه عجیب مردمانی !

.

.

.

تــنـهـایـی یـعـنـی . . .
عـاشـقـشـی . . .
ولـی حـق نـداری بـهـش نـزدیـک بـشـی . . . !
چـون اون دیـگـه تـنـهـا نـیـسـت . . .

.

.

.

خیلی ها مترسک رو دوست ندارن . چون پرنده ها رو می ترسونن .
ولی من دوستش دارم چون تنهایی رو درک میکنه

.

.

.

تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه !
این نیست که با کسی دوست نباشی !
این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی !
تنهایی یعنی ” هیچکس نمیفهمه حالت بده ” . . .

.

.

.

تنها باران است که گاهی در اوج تنهایی من ، در آن لحظه که هیچکس نیست ، با من از تو می گوید ولی درد من این است که دیریست باران نمی بارد !

.

.

.

ببار ای اشک سیل آسا که یارم بر نمی گردد
در این دنیای تنهایی به ما یاور نمی گردد
هزاران بار جان دادم به عشقش روز و شب اما
دریغا خُلقِ بی مهرش به ما خوشتر نمی گردد

.

.

.

چرا بودنت جور نمی شود ؟
من ک تمام پازلهای ” تنهاییم ” را درست چیده ام

.

.

.

خیلی وقت است دستهایم را
با لیوان چاییم گرم میکنم !
این اوج تنهاییست . . .

تنهایى ام پاى خودم ، همین قدر که بدانى خسته ام کافیست . . .

.

.

.

وقتی خدا تقسیم آرزو کرد گفت آرزوها تموم شده ، تو بمان با تنهایت و شبهایی که خیس بارانم !

.

.

.

نه راهِ پس دارم
نه پیش !
به تنهایی خود آویزانم . . .

.

.

.

همه در دنیا کسی دارن برای خودشان
” خسرو “و ” شیرین ”
” لیلی “و ” مجنون ”
” رامین ” و ” ویس ”
” پیرمرد ” و ” پیر زن ”
” تو ” و ” اون ”
” من ” و ” تنهایی ”

.

.

.

چنان دل کندم از دنیا
که شکلم شکل تنهایی ست
ببین مرگ من را در خویش
که مرگ من تماشایی ست
مرا در اوج می خواهی
تماشا کن تماشا کن

.

.

.

درد میکُنه جای تنهاییم . . .  😦

.

.

.

ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﺪﻓﻮﻥ ﺗﻮ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﺨﻮﺍﺑﻦ
ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭﯾﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻦ
ﺍﯾﻨﺎ ﺗﻨﻬﺎﻥ . . .

.

.

.

تنها ک باشی گاهی  آرزو می کنی یک نفر اسمت را صدا کند . . .
حتی اشتباهی

بیان دیدگاه